انواع سبک های گیتار

چه سبکی را برای آموزش گیتار انتخاب کنیم؟

گیتار دارای سبک های متفاوتی می باشد که هنرجویان با علایق خاص خود می توانند هر یک از انواع سبک های گیتار را برای آموزش انتخاب کنند و نزد بهترین اساتید در بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج، آموزش ببینند.

موسیقی از جمله هنرهایی می باشد که با درون آدم ها هماهنگی دارد و یک زبان بین المللی می باشد که می توان با استفاده از آن با هر شخصی در هر زمان و مکانی ارتباط برقرار کرد.

یکی از سازهایی که علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده است، ساز گیتار می باشد. اما لازم است که بدانید نواختن گیتار در سبک های متفاوتی صورت می گیرد که در ادامه مطلب به این موضوع می پردازیم.

در اکثر مواقع انتخاب سبک در آموزش ساز گیتار برای هنرجویان راحت نیست. بدین منظور برای آشنایی هرچه بیشتر شما با سبک های گیتار به این موضوع پرداخته ایم:

همچنین بخوانید: مراحل ساخت گیتار

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج-انواع سبک های گیتار

انواع ساز گیتار

سازهای گیتار در انواع مختلف وجود دارند که هر یک سبک خاص به خود را ایجاد می نمایند. این انواع عبارتند از:

گیتار کلاسیک یا Spanish

گیتار الکتریک

گیتار آکوستیک

 

گیتار آکوستیک:

فرم شکل ظاهری گیتار کلاسیک با گیتار آکوستیک در تفاوت فرم کاسه، دسته و سیم های ساز می باشد. این گیتار به نسبت گیتار کلاسیک دارای صدای تیزتری می باشد که برای ریتم نوازی از آن استفاده می شود.

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج-انواع سبک های گیتار

گیتار الکتریک:

گیتار الکتریک به طور کل با گیتار کلاسیک و گیتار آکوستیک متفاوت می باشد. دارای دسته ی نازکتر و بدنه ی توپر چوبی می باشد. از سبک های مختلفی که با این ساز نواخته می شود می توان به راک، متال و جاز اشاره کرد.

همچنین بخوانید: انواع کوک های گیتار

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج-انواع سبک های گیتار

انواع سبک های ساز گیتار

سبک کلاسیک

سیک فلامنکو

سبک پاپ

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج-انواع سبک های گیتار

سبک کلاسیک:

این سبک با استفاده از گیتار کلاسیک قابل نواختن می باشد. قطعاتی که برای این سبک وجود دارند، از صدها سال پیش نواخته شده است و با گذشت زمان با ارزش تر نیز شده است.

سبک کلاسیک دارای قانونمندی ها و چارچوب های خاصی می باشد که تنها در این چارچوب می بایست به آموزش پرداخت.

 

سبک فلامنکو:

این سبک متعلق به موسیقی سنتی اسپانیایی می باشد که با رقص و آواز همراه می باشد.

 

سبک پاپ:

نام موسیقی پاپ از واژه ی انگلیسی popular به معنی مردمی گرفته شده است. این سبک دارای دو بخش می باشد: بخش ملودی و بخش آکورد
ممکن است این تفکر اشتباه وجود داشته باشد که در سبک پاپ می بایست خواننده ای همراه با موسیقی بخواند، اما اینطور نیست. سبک پاپ می تواند به تنهایی توسط ساز نواخته شود.

آموزشگاه موسیقی ساز نو، بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج، به آموزش انواع سازها و سبک های موسیقی می پردازد که برای این روند آموزشی از مجرب ترین اساتید در شهر کرج، برخوردار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آموزشگاه موسیقی ساز نو با ما در تماس باشید.

مطالب دیگر:

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *